tiistai 3. marraskuuta 2009

Blake Lively Nylon-lehdessä

Blake Lively Covers ‘Nylon’ November 2009

Blake Lively hehkuu Nylon-lehden marraskuun numeron muotikuvissa ja kannessa. Blake erottaa itsensä paksulla viivalla Serenasta, jota hän esittää Gossip Girlissä. Hänen mukaan nämä kaksi ovat täysin erilaisia. Mutta heitä kuitenkin yhdistää rakkaus muotiin.

Blake leffastaan the private lives of Pippa Lee:
-Minulla oli remmi kaulani ympärillä ja Julianne Moore otti kuvia. Ajattelin, että mitä oikein teen elämälläni? mitä on meneillään? kuinka tämä voi olla hyviä idea?

kavereidensa kanssa kujeilusta:
- Oli kyseessä sitten luottokortti,kännykkä tai jokin muu - niin sujautan sen heidän taskuunsa. Ihan vaikka kesken koulun! ja sitten sanon 'Visa! Mastercard!' Vain antaakseni jollekkin sätkyn. olen kujeilija.

Empaattisuudesta: -minulla on paljon tunteita. saan usein tosi pahoja vatsavaivoja. Menin yhdesti lääkärille ja hän sanoi, 'olet tunteikas'. Vieritän liian paljon ihmisten kipuja itseni harteille.

Täysin erilainen kuin Serena?: -en ole, koska pukeudun kuin Serena! Omistan puolet hänen vaatekaapistaan, joten pukeudun liian samanlaisesti. Joskus tuntuu aika naurettavalta esittää häntä- koska olen, tiedäthän, tappamassa jonkun tai menossa häihin, mutta näytän itseltäni. olen silleen 'voih, tämä on järjetöntä.'

Matthew Frost

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti