lauantai 14. tammikuuta 2012

Spoileria

Ed Westwick oli TCA:ssa ja juttua sarjasta riitti vaikka kuinka!



E!ONLINE:

* Ed vitsaili rakastuneensa kollegaansa Leighton Meesteriin: - Olen hulluna häneen ja se auttaa minua näyttelyssä, ehkä niin paljon, että hänen ei tarvitse edes olla minuun rakastunut. Rakastan jo tarpeeksi, hän on minun. Olen uskomattoman läheinen hänen kanssaan, hän on ihana tyttö. Hän oli muistaakseni 20 ja minä 19 kun aloitimme sarjassa ja olemme aikuistuneet. Ja kun kasvoimme sarjan mukana ja yhdessä, niin meille on kehittynyt aika vahva side. Hän on tosi lahjakas ja joskus en voi pukea ajatuksiani sanoiksi, kuten yhteyksiä tai kipinöitä tai ylipäätään näyttelyä. Olemme varmaan vain hyvä pari.

*Sadannessa jaksossa on kyse Chuckista ja Blairista, niinhän? - Häät ovat tulossa Louisille ja Blairille ja isoin kysymys on, aikovatko he sinetöidä liittonsa. Kaikki tietävät kuinka paljon Chuck rakastaa Blairilla ja Blair Chuckia, mutta onko tarpeeksi, mihin ratkaisuun Blair päätyy? Se on jakson isoin juttu. Tulette itkemään kyllä, Ed sanoo.

* Kuinka paljon Ed muistuttaa Chuckia? - Vähän häntä on jäljellä minussa. Chuck on uuvuttava hahmo tietyistä syistä, jotka ovat olleet aika selviä koko sarjan ajan. Hän ei ole millään tavalla platoninen hahmo. Joo, minulla on vähän häntä, mutta tiedätkö mitä. Me saatamme paiskia töitä vielä yhden kauden lisää. En tiedä mitä tulee tapahtumaan, en oikeasti päätä mistään. Olen enemmänkin pelinappula. Mutta rakastan tätä kaikkea, New Yorkissa asumista, sarjan tekemistä. Saan tehdä työtä, joka on huippua ja olen niin onnellinen ja siunattu ja otan kaiken vastaan kuin ne tulee. Olen silti nuori, olen vain 24, joten kaikki on ok.

Oletko yllättynyt, että sarjan fanit ovat edelleen todella kiinnostuneet sarjasta ja etenkin hahmostasi?
- Joo, olen. Se on vieläkin aika hullua. Olin J.Edgarin ensi-illassa, sen leffan, jonka tein muutama kuukausi sitten ja olimme tulossa pois ensi-illasta, joka pidettiin Mann's Chinese- teatterissa ja ylitin katua Roosevelt hotellille päin, missä meillä oli tervetulotilaisuus. Poliisien piti saattaa minut sinne. Ihmettelin mitä oikein oli meneillään. Se on pelottavaa, mutta myös upeaa. On hienoa, että sarjasta edelleen digataan. Pidämme edelleen hauskaa töissä, joten homma toimii.

Mitä Chuckille ja Blairille on tulossa?
- Mitä voinkaan kertoa? No ne häät. Blair on Chuckin muusa, pakkomielle. Tätä on jatkunut pitkään, Chuck on niin hulluna Blairiin. Juttu on niin iso, kuin Blair olisi ilmaa, jota Chuck hengittää. Chuck yrittää löytää keinon, jotta voisi olla Blairin kanssa ja sitä hän tekeekin koko loppu kauden, yrittää. Välillä vähän huonoilla lähestymistavoilla. Mutta se kuuluu sarjan luonteeseen. En tiedä vieläkään mihin tämä johtaa. On aika jännää, että hän ei ole enää niin rehellinen kuin aiemmilla kausilla, jolloin oli esim. perhejuttuja selvitettävänä. Rehellisyys ei ole tärkein asia tällä hetkellä. Hän vain yrittää saada Blairin. Jos minä olisin Chuck, sanoisin Blairille että lähtisi ja katoaisi miljoonia vuosia sitten, koska en välitä... on olemassa muitakin. Haluaisin kertoa sen Chuckille.

Mitä mieltä olet Chuckin kehittymisestä?
- Olen nauttinut siitä niin paljon. Aluksi hän oli ihan kakara ja pidin siitäkin paljon. Tykkäsin esittää sitä ja sitten tajuttiin, että hänellä oli sydänkin, jota vain oli murskattu liikaa. Tai sydän, joka oli oli jätetty huomiotta. Juttu Blairin kanssa oli kasvun paikka. Se oli elämisen ehto Chuckille. Juttu on ollut tosi hyvä, on kyllä asioita, joita kaipaan. Kaipaan tärkeilyä. Sitäkin on vielä, mutta eri lailla. Hän on varmaan kaikkein kypsin nyt, etenkin tällä kaudella, se ei ole hauskaa! Iästä välittämättä, ihmiset voivat silti olla pakkomielteisiä yhdestä henkilöstä, joita he rakastavat. Ja jos kyse on sielunkumppanuudesta, niin tulee käymään. Hänellä on hommat hallussa. Hän on nuorin ja menestyneinen liikemies ikinä.

* Ed ei yllättynyt Blairin ja Danin romanssista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti