sunnuntai 7. elokuuta 2011

Chace Fabulous-lehdessä

Gossip Girlin Chace Crawford oli hiljattain Faboulous-lehden haastattelussa.

Mistä Chacen löytää Briteissä?
- Grosvenorin hotellilta, Hyde Parkista, Lontoosta.

Miksi Britteihin?
- Palasin juuri Milanosta, Italiasta. Siellä oli pieni Versacen muotinäytös.

Halusitko sinne itse vai kutsuttiinko sinut?
- Donatella kutsui minut. Hän on Gossip Girlin fani.


Oletko yhtä innoissasi muodista kuin sarjan tytöt?
- En ole mikään asiantuntija, mutta pidän vaatteista. On välillä mukava päästä eroon koulupuvusta! Kun aloitin sarjassa meillä kaikilla pojilla oli parrankasvua, joten oli vaikea teeskennellä, että olimme lukiossa.

Jouduitko ajamaan sen pois kolmesti päivässä?
- Kirjaimellisesti! Joskus he käskivät ajamaan sen pois uudestaan ja minun mielestäni he ajoivat naamaanikin pois!

Tuleeko tämä sarja olemaan viimeisesi?
- Mahdollisesti! Vitsi vitsi. Kaikki haluavat varmaan pitää taukoa.

Onko hyvältä näyttämisessä huonoja puolia?
- Ihmisillä on minusta ennakkoluuloja, mutta on hyvä saada purettua ne ja järkyttää heidät.

Miten teet sen?
- Siten, että minulla on huumorintajua. He hämmästelevät minun olevan oikea poika!

Vitsailevatko kaverisi asiasta?
- Joo, jatkuvasti. He käskevät minun pysyä erossa tyttöystävistään! Mutta antaisin kyllä heillekkin samalla mitalla takaisin.

Taylor Momsenilla taitaa mennä hyvin...
- Pikku J kasvoi! Suojelin ennen Tayloria, mutta nyt hän voisi varmaan rökittää minut.

Oletko sinkku?
- Joo. On vaikeaa tavata ihmisiä, kun on jatkuvasti töissä. Olen tavannut muutamia upeita tyttöjä, mutta olen hyvä asian salailussa.

Mitä teet seuraavaksi?
- Palaan Dallasiin moikkaamaan äitiäni hänen synttäreilleen. Olen tyypillinen etelän poju. Haluan nähdä tänä iltana Kings of leonin keikan. Tunnen koko bändin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti