tiistai 23. helmikuuta 2010

Leighton Meester Miss Mixissä

http://www.topnews.in/light/files/images/Leighton-Meester3.jpg
Leighton Meester: Synnyin vankilassa

Leighton Meester, 23, selvisi rankasta lapsuudesta. Huhutyttö ei jätä näyttelemistä, vaikka hän yllättääkin laulajana, Leightonin juorutaan vierailevan hittisarjassa The vampire diaries.

NÄITÄ RAKASTAN
1. Laulaminen
"Debyyttilevyni Love is a drug ilmestyy keväällä. Siitä on jo julkaistu sinkku somebody to love. Levyäni ovat olleet työstämässä esim. Lil Wayne ja Adam Lambert. Ammennan inspiraation musiikkiini omasta elämästäni, kuten pieleen menneistä seurustelusuhteistani."

2. Äitini
"Synnyin vankilassa, sillä äitini istui raskaana ollessaan tuomiota huumeiden salakuljetuksesta. Hän otti opikseen ja on sittemmin elänyt lainkuuliaista elämää. Menneisyydestään huolimatta äitini on hyvä ihminen. Minä sain aivan normaalin kasvatuksen."

3. Mallin työt
"Aloitin urani Wilhemina-mallitoimiston listoilla Ralph Laurenin mainoksissa. Sain työskennellä esim. Sofia Coppolan mallina. Sofiahan on ohjannut myös leffan Lost in translation."

4. Koulu
"Menestyin koulussa niin hyvin, että päätin kouluni vuotta aiemmin kuin muut vuosikurssini oppilaat."

5. Leffat
"Olen aivan innoissani siitä, että olen päässyt näyttelemään myös elokuviin. Minulla on pieni rooli leffassa Date night, jossa pääsin näyttelemään James Francon kanssa. En kuitenkaan aio hylätä televisiotakaan."

6. Nuoret kapinalliset
"En voi sille mitään, mutta olen aivan lääpälläni pahiksiin. Ihastun kapinallisiin, jotka haistattavat pitkät säännöille."

7. Työ
"Kundit vaihtuvat, mutta työ pysyy!"

8. Cyndi Lauper
"Kasaripopparina aloittanut Cyndi Lauper on oikea legenda! Olen viettänyt hänen kanssaan paljon aikaa ja hän on antanut minulle aivan mahtavia vinkkejä laulajanuraani varten."

9. Keikkailu
"Olen aina esiintyessäni enemmän innoissani kuin peloissani. Keikoilla vallitsevaa energiaa ei voi verrata mihinkään muuhun!"

10. Sebastian
"Tutustuin kultaani Sebastian Staniin, kun hän vieraili GG:ssä Carter Baizenin roolissa. Olemme olleet kimpassa jo yli kaksi vuotta."

11. Gossip Girl
"Tykkään sarjasta, koska siinä puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä kaunistelematta mitään. Siksi se varmasti puhutteleekin teinejä."

12. Ystävänpäivä
"Haluan aina viettää ystävänpäivän bestikseni kanssa. Kävimme yhdessä hieronnassa tai jossakin muussa hemmotteluhoidossa ja vietämme iltaa kotisohvalla hyvää leffaa katsellen."

13. Hiusvärit
"Olen kokeillut ihan kaikkia hiusvärejä- ja tarkoitan todella ihan kaikkia! Minulla on ollut esim. paloautonpunainen tukka."

14. Naisellisuus
"Minulla oli lukioikäisenä vaihe, jolloin yritin peittää naisellisuuteni verhoutumalla risoihin collegepuseroihin. En käyttänyt koskaan korkokenkiä tai hameita. Pukeuduin pelkkään mustaan. Nykyisin uskallan leikitellä naisellisuudellani."

15. Laiskottelu
"En tunne koskaan syyllisyyttä, vaikka viettäisin koko päivän löysäillen. Laiskottelu on perisyntini."

16. Runous
"Vaikka minulla olisi kuinka kiire tahansa, minulla on aina aikaa kirjoittaa runoja."

17. Blair
"Blairissa on parasta se, että se on niin aito hahmo eikä mikään yksiulotteinen karikatyyri. En voisi näytellä hahmoa, josta ei pitäisi tai jota kohtaan en tuntisi sympatiaa."

18. Menestys
"Menestyksen salaisuus on loppujen lopuksi erittäin yksinkertainen: sinun on vain opittava tunnistamaan mikä sopii sinulle ja mikä ei."

19. Audrey Hepburn
"Audrey on tyyli-ikonini numero yksi. Olen oppinut häneltä esim. sen, että trendejä on aivan turhaa seurata orjallisesti. Tärkeintä on löytää ja luoda oma tyylinsä."

NÄITÄ INHOAN
1. Ennakkoluuloisuus
"Äitini menneisyys on opettanut minulle sen, että ihmiset tekevät virheitä, mutta he voivat myös muuttua."

2. Väkivalta
"Kampanjoin erityisesti kotiväkivaltaa vastaan Safe Horizon- järjestön riveissä."

3. Tunkeilu
"En tykkää siitä, että kundi haluaa olla jatkuvasti tiiviisti yhdessä kuin paita ja peppu. Kaipaan omaa tilaa."

4. Juorut
"Sain tuta, miten pahasti huhut voivat satuttaa, kun joku häiriintynyt tyyppi yritti vuonna 2008 myydä tekaistuja alastonkuvia, joissa minä muka poseerasin."

5. Kritiikki
"Vaikka painoni ja pukeutumiseni ovat jatkuvasti suurennuslasin alla, olen oppinut olemaan välittämättä siitä. Sanon itselleni joka päivä, että vaikka ihmiset puhuisivat mitä, olen kuitenkin hyvä juuri sellaisena kuin olen."

6. Veljeni ajotapa
"Lex on 16-vuotias ja saanut juuri ajokortin. Sen ikäinen kundi auton ratissa saa kylmät väreet kulkemaan selkäpiitäni pitkin! Lex selvisi aikoinaan aivokasvaimesta, enkä todellakaan haluaisi menettää häntä auto-onnettomuudessa!"

7. Ex-kundikaverit
"En pidä heihin mitään yhteyttä. Itse asiassa haluaisin unohtaa heidät kokonaan! Minulla on takanani todella kökköjä suhteita!"

8. Kevyet suhteet
"En haluaisi seurustella, ellen halua viettää kundin kanssa koko loppuelämääni."

9. Kuuluisuus
"Kuuluisuus tekee asioista monimutkaisia. En voisi enää seurustella taviksen kanssa, koska hän ei tietäisi, miltä tuntuu olla julkkis."

10. Ankeus
"Yritän aina luoda ympärilleni kauneutta. Esim. kun äänitin Copra Starshipin kanssa kesähittiämme Good Girls Go Bad, bändin jäsenet ihmettelivät, kun halusin polttaa studiossa tuoksukynttilöitä."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti