keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Momsen: en pyri esikuvaksi

http://www.dailymakeover.com/appImages/galleryImages/all_womens_looks/Taylor_Momsen+Mar_13_2009.jpg
Taylor Momsenia on kritikoitu hirveästi paljastavista muotivalinnoista ja 16-vuotias tyttö varoittaakin äideille, etteivät anna lapsiensa katsoa esimerkkiä hänestä.
-Tuhannet ihmiset ovat vain niin ilkeitä. Olen saanut negatiivista palautetta tosi pienistä asioista ja joita ei voi oikein edes lukea...Suosikkejani ovat blogit missä äidit sanovat: "Hän on mitä huonoin esikuva tyttärelleni, en voisi koskaan antaa tyttäreni pukeutua samalla tavalla", tai "Tyttö on ihan hutsu, lutka". Ja minä noihin vaan, että "Sinähän olet äiti! Minä 16..."

-Rehellisesti sanottuna en välitä yhtään. En tullut julkisuuteen tullakseni roolimalliksi. Joten olen pahoillani jos olen huono esikuva lapsillesi, mutta en ole vastuussa heidän toimistaan. En välitä.

Lähde: contactmusic

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti