tiistai 12. tammikuuta 2010

Blake Lively Esquire-lehden kannessa

Blake Lively in Esquire
Blake Lively poseeraa Esquire lehden "Ihmiset joilla on väliä" numerossa. Blake puhui haastattelussa The Townin intiimistä kohtauksesta.
-Minulla on sänky kohtaus leffassa ja se ei ole koskaan mukavaa. Ajattelee, että siitä tulee todella kiusallista. Mutta kohtauksen ei pitänytkään olla se kuumin- se on vähän traagisen oloinen, koska tyttö on niin epätoivoisesti yrittänyt pitää miehen mielenkiinnon yllä. Se on intiimimpi kuin useimmat seksi kohtaukset. Olen aika itkupuserossa siinä, Blake kertoi lehdelle.

Blake myös kertoi lehdelle Penélope Cruzin kanssa kuvien ottamisesta ja Serenan esittämisestä.

The private lives of pippa lee:n ensi-illasta: (pidettiin pienessä teatterissa) -Normaalisti, kun kyseessä on isompi niin heidän täytyy täyttää yleisö randomisti ja siellä on hieman lehdistöä, paljon porukkaa juorulehdistä ja olet silleen, 'noh, en kuitenkaan välitä heidän sanomisistaan. Mutta tämä oli niin pieni ja olettaisi että olisi ollut vähemmän pelottavampi- mutta siellä oli sata ihmistä, joiden mielipiteitä arvostaa oikeasti. Kun joku sanoi, 'oi, Cruz tuli juuri,' nauroin. He sanoivat: voitko ottaa kuvan Penélopen ja Marion Cotillardin kanssa?' ja minä melkein kuolin. Oli sanoin kuvaamatonta kohdata nämä ikoniset naiset, jotka-tarkoitan, Cruz on vain sellainen.

Serenan esittämisestä:
-Osaan muuttua Serenaksi tosi helposti. Serena pukeutuu aika samantapaisesti kuin minä. Asun nykissä, kuvaan Nykissä. Olen hyvillä vesillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti