torstai 31. joulukuuta 2009

Taylor Momsen seventeenissä

Taylor Momsen tahtoo, että hänet otetaan vakavasti

Taylor Momsen sanoo, että on kyllästynyt siihen, että ihmiset muistuttavat jatkuvasti, että on vasta 16. Näyttelijätär ja rokkari kertoo Seventeen-lehden helmikuun numerossa näin: -Minusta ihmiset eivät ota minua vakavasti, koska olen 16. Ja he uskovat että monet 16-vuotiaat eivät tiedä mitä tahtovat tehdä. Mutta minä itseasissa tiedän, koska olen ajatellut sitä jo 2-vuotiaasta.

Ja kuten monet teinit, niin hän myöntää: -olen angsti. Olen sitä 80-vuotiaaksi. Minusta se pitää asiat raikkaana. Mutta minusta angsti on aina sellainen halventava sana teineille. Se vain tarkoittaa sitä että ajttelet asioita, ja en tiedä miksi se on negatiivinen asia.

The Pretty Recklessin keulahahmona (Laulajana) Taylor myöntää: -Pidän työnteosta. Olen työholisti, ja kukaan ei usko sitä. Olen levytysstudiossa 3:n aamulla.

Katso video haastattelu kuvauksista



Kuuntele myös Taylorin bändin biisi "Make Me Wanna Die", joka on ladattavissa ilmaiseksi Seventeen.comin sivuilta

...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti