perjantai 4. joulukuuta 2009

Pippa Lee-leffa sai kyseenalaistamaan Blaken uravalinnan

http://cm1.theinsider.com/thumbnail/440/292/cm1.theinsider.com/media/0/555/59/blake-lively-the-private-lives-of-pippa-lee-2.jpg

Gossip Girlin Blake Lively tähdittää Julianna Mooren, Robin Wrightin ja Maria Bellon kanssa The private Lives of Pippa Leetä, joka sai ensi-iltansa tänä vuonna. Alkkareillaan keikistely ja muut outoukset leffassa sai hänet toisiin aatoksiin ura-valinnassaan.

- Sitä oli outoa tehdä, mutta tosi hauskaa. Siinä oli kohtaus missä minä konttasin lattialla ja Julianne silleen kehräsi minulle ja ajattelin, että mitä oikein teen? Sain viimein mitä kunnioituimman työn tähän mennessä ja olen hihnassa ja minun käsketään kehrätä. Mutta Julianne on sellainen mahtava, kohtelias ja iloinen ihminen, joten se sai minut tuntemaan nämä jutut turvallisiksi.

Blake pitää kiireettä

- Minun pitää aina pitää itseäni erittäin kiireisenä, enkä voi lopettaa. Ja kaikki ystäväni ovat silleen, että eihän sinun nyt tarvitse tehdä mitään, ota vain päivä vapaata. Istu muutamaksi minuutiksi; ei sinun tarvitse tehdä tuota kaikkea. Isoin ongelmani on se, että täytän elämääni liian monella jutulla, ettei minun tarvitsisi olla huolissaan itsekseni.

Sosiaalisuus tulee luonnostaan
-Kun näin vanhemmat kädet täynnä työtä niin tahdoin luonnostaan tehdä ihmiset ympärilläni onnelliseksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti